7.5 C
London
Monday, December 09, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Arhitect in UK

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by roxana2206, May 26, 2013.

1. roxana2206

roxana2206 New Member

Trophy Points:
    0
    Buna seara si bine v-am gasit! In primul rand doresc sa le multumesc celor care au facut acest site pentru ca mi-a fost de ajutor de multe ori. Acum imi permit sa va pun o intrebare. Eu sunt studenta in UK si am Yellow card-ul si NINO iar de curand prietenul meu tocmai a terminat facultatea de arhitectura in Romania. Mi-ar placea sa vina aici sa lucreze in domenul lui insa nu am nici cea mai mica idee de unde sa incep cu actele. Stiu ca din ianuarie nu va mai fi nevoie dar noi am avea nevoie mai devreme pentru ca el poate veni de luna viitoare. Va rog, daca stiti, sa ma ajutati cu o informatie, ceva, in legatura cu actele. Sa aplicam pentru Blue card, din cate am inteles trebuie sa fi lucrat deja aici 12 luni, ceea ce nu este cazul, sa aplicam pentru ACCESSION WORKER CARDS? Din cate am inteles asta este pentru necalificati, iar pe site-ul UKBA scrie ca pentru highly skilled acum este inchisa inscrierea. Please help? Multumesc :) -ras4-

2. doinatarita

doinatarita New Member

Trophy Points:
    0
    Occupation:
    diplomatic engineer
    Buna Roxana,
    Ca si ARHITECT in UK e nitel mai complicat, dar nu imposibil...
    Programul HSMP nu este inchis si e in continuare activ, nu stiu unde ai vazut ca e inchis pe sit-ul UKBA...
    Ma rog...Uite eu iti dau spre studiu, in primul rand link-ul pt HSMP si apoi un link pentru arhitecti.
    Incerc sa-ti atasez si un PDF pt arhitecti, iar daca nu merge te rog sa-mi trimiti un PM.
    link-uri:
    http://www.romani-online.co.uk/forum/em ... -card-3565
    http://www.romani-online.co.uk/forum/bi ... ct#p136329
    O seara buna,
    D

3. roxana2206

roxana2206 New Member

Trophy Points:
    0
    Buna seara,