20.7 C
London
Thursday, September 19, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Afaceri in stil romanesc pe pamant britanic

Discussion in 'Imagine negativa' started by valentin, Feb 16, 2015.

  1. albea

    albea Active Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    4,259
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Taxi driver
    Location:
    London
    Ma bag si eu in seama, ca vad ca discutia continua...

    Adica, daca eu sunt Albinutza srl si vreau sa fac o promotie ... promotie de care o fi ea acolo, nu conteaza. Pai, o fac eu cum ma taie capul pe mine, pentru ca nu am nici o obligatie fata de tine. Fac promotii daca vreau eu si cum vreau eu.

    Si ma hotarasc dupa 1 decembrie sa dau free delivery tuturor clientilor sau numai anumitor clienti. Asa ca trimit un mass sau numai anumitor clienti, un voucher care este valabil in luna decembrie. Adica promotia este introduci voucherul si primesti free delivery

    Nu stiu ce nu e clar. E ambiguu ca ar fi de la 1 Dec sau nu ... asta este. Asa am vrut eu sa fie. Sau poate nu am vrut, dar asa a iesit. In nici una din situatii nu ma simt raspunzator cu ceva, sau in nici un caz nu te indreptatesc pe tine, clientule, sa ma judeci daca am procedat corect sau nu. E promotia mea si o fac cum vreau eu.

    Acum pe bune... si eu pot sa urc in masina si sa ma duc (45 de minute) pana la en-gross si sa-mi fac piata de Craciun la juma' de pret (marfa) si fara nici un delivery charge. Dar nu ma duc. ca sunt lenes, ca n-am timp si/sau chef, sau din oricare alt motiv. Fac comanda la ei, platesc livrarea si asta e. Dupa 3 zile primesc si un mail cu un voucher de free delivery. Ce fac, ma apuc sa jelesc ca nu am beneficiat de el... hai sa fim seriosi! Asa a facut si DFS dupa ce mi-am luat canapeaua: imi da un voucher de £100 valabil 14 zile. Ti-e clar ca l-am ignorat, nu/ Ce era sa fac, sa ma apuc sa-i injur pe vreun forum ca mi-au dat voucherul dupa ce am cumparat de la ei, sau sa mai cumpar o canapea/ ... Cred ca intentionat au facut-o.
     
  2. TheXman

    TheXman Active Member

    Joined:
    May 11, 2011
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Teleorman
    Fratele meu alb sapanta , raman la ideea mea chiar daca dromaderul a fost nemultumit de cuvantul folosit .

    Patologic deja .

    ,,nestiind de existenta lui la data comenzii pentru ca email-ul care il continea a venit DUPA 3 zile de la data a care eu am facut comanda,,

    mai si scrie cu litere mari ,,dupa,,
     
  3. valentin

    valentin New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    401
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Faversham, Kent
    Intentia mea cu acest subiect nu a fost alta decat sa semnalez un aspect comercial care mie mi s-a parut gresit. Din acest motiv in mesajul initial am si pus intrebarea.

    Am observat ca numarul celor care, ca si mine, considera reactia "Albinutei" nepotrivita pentru un comerciant este mai mic decat cel al caror "simpatizeaza" cu "Albinuta". Oricum, pe mine ma bucura ca nu sunt singur chiar singur impotriva tuturor si le multumesc celor care m-au sustinut dar ii respect si pe cei care au venit cu argumente reale (nu aberatii ilogice) impotriva mea.

    Totusi, de aici, de la o semnalare fara nicio alta intentie decat a afla si parerea altora, si pana la paranoia lui Dan, cu interese ascunse si manipulari prin limbaj dar si interpretari pe care numai el le intelege, e cale lunga. Imi aduc aminte ca acum multi ani existau multe legaturi financiare si de colaborari intre Romani Online si "Albinuta" (poate inca exista, nu stiu) si prin urmare incep sa inteleg inversunarea lui Dan la adresa celor care "vorbesc de rau" comerciantul online cu produse gastronomice romanesti.

    Totusi, imi pare rau ca discutia a degenerat si, intr-o oarecare masura si din cauza mea. Imi pare rau ca am revenit in prim plan creand, involuntar, atatea controverse. Poate ar fi bine sa nu mai tulbur apele si sa dispar din nou din peisajul virtual al "Romanilor Online"...

    Oricum va doresc tuturor sanatate si s-auzim numai de bine!


    Vali
     
  4. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    patologic are si niste intelesuri care pot fi usor extrapolate -asa-asa- -asa-asa- -asa-asa-
     
  5. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    multumim pentru aspectele semnalate si asteptam alte fapte abominabile sa fie deconspirate -da-da- -da-da-
     
  6. TheXman

    TheXman Active Member

    Joined:
    May 11, 2011
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Teleorman
    pai eu consider ca e boala incercarea la nesfarsit de a convinge pe cineva ca alb e negru
     
  7. simi_radu

    simi_radu New Member

    Joined:
    Jan 12, 2014
    Messages:
    112
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Cred ca promotia a fost prost formulata ca si text si s-a facut o oarecare confuzie, DAR ca si companie, stiind ca un client multumit este foarte probabil sa mai cumpere as fi facut acel discount (sa spunem ca din punctul meu de vedere ar fi fost o exceptie, dar l-as fi facut).
    Oricum, nu mi-e rusine nici cu firmele britanice cu care nu te poti intelege. Nu e o chestie pur romaneasca, dar faptul de a-ti neglija sau trata clientii in acest fel denota ca nu iti pasa de ei. Clientii sunt, alaturi de angajati, cei mai importanti oameni intr-un business. Mai degraba "sta" un client in cele 7 lire decat compania. Discountul ar fi avut un efect bun si nu doar pentru acel client ci si pentru imaginea firmei.
    Nu stiu cat de mare este compania de fata, dar a imprumutat ceva din comportamentul celor de la BT de exemplu sau a altora care sunt plictisiti de relatia cu clientii pentru ca au MILIOANE de clienti cu abonamente lunare...
    Ori, pentru un business care se presupune ca este mic, spre mijlociu este vital sa dezvolti si sa MENTII o relatie buna cu clientii dar si cu "third parties". Iar pentru 7 lire discutabile cred ca nu merita!
     
  8. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    un voucher de £3 (nu cash) sa mai cumpere clientul ar fi fost poate o solutie atat de simpla ... -ma-iubesc-

    asta e practica destul de uzuala
     
  9. Dio

    Dio Member

    Joined:
    Apr 1, 2009
    Messages:
    990
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    18
    Nu ma numar printre clienti si nici nu cunosc protagonistii afacerii in cauza…

    Am aruncat o privire prin ‘termenii si conditiile’ de business si ma minunez… nimic despre anularea comenzii, returnarea produselor, restituirea banilor, procedura de reclamatie, etc… aici este esentialul…
     
  10. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    Sigur, daca nu-i cineva de acord cu tine si are argumente, e paranoia. Intelegi acum?

    Si da, ti-ai atins scopul - ai reusit sa convingi cativa oameni ca daca nu ti-a rezolvat o problema imaginara, unei companii "nu-i pasa de clienti". Cu toate ca, chiar tu ai spus ca ti s-a raspuns. Doar ca nu ti s-a raspuns cum ai fi vrut, corect?
     
  11. valentin

    valentin New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    401
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Faversham, Kent
    Dan, asa cum am spus, numarul celor care nu sunt de acord cu mine este mai mare decat al celor care sunt. Mai citeste o data textul mesajului. NU am spus despre doti ca au un comportament paranoic, ci doar despre tine care, se pare, vezi o teorie a conspiratiei in tot ce misca.

    Problema imaginara este parerea ta. Multi au inteles punctul meu de vedere chiar daca nu au fost de acord cu el si, subliniez inca o data, ii respect. Apoi, este dreptul meu sa nu fiu multumit cu un raspuns primit si sa solicit mai multe explicatii. La aceste explicatii nu mi s-a raspuns.
     
  12. valentin

    valentin New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    401
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Faversham, Kent
    Asta este o alta poveste. Am povestit despre istoria mea si altora si redau mai jos un raspuns:

    Deci, ce ar trebui sa inteleg eu din: "If no such information has been provided; the consumer could hold the trader in breach of contract and pursue them for a full refund regardless of whether you received the goods or not." ?
     
  13. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    Imi poti arata unde am zis eu de conspiratii?
    Sau e cumva rodul unei imaginatii bogate? Ah, stai ca stiu, nu's de acord cu tine si e mai la indemana sa jignesti decat sa gandesti.
     
  14. valentin

    valentin New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    401
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Faversham, Kent
    Cred ca fiecare din noi citeste un alt forum. Nu mai insist.

    Imi pare rau ca te simti jignit. Imi cer scuze, nu asta a fost intentia mea.
     

Share This Page