11.8 C
London
Thursday, September 19, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Afaceri in stil romanesc pe pamant britanic

Discussion in 'Imagine negativa' started by valentin, Feb 16, 2015.

  1. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    1. Ce inseamna TOTI clientii? Toti romanii din UK?
    2. E cumva vreo lege sau obligatie morala din partea comerciantilor sa informeze clienti, potentialii clienti, viitorii clienti, fostii clienti, despre ofertele viitoare si in curs de desfasurare? Cam cu cat timp inainte? Aproximativ asa...

    Eu cred ca fiind vorba de decembrie, Albinuta chiar nu avea nevoie sa faca o promotie, pentru ca majoritatea comerciantior, atunci cand stiu ca lumea oricum cumpara, nu-si bat capul sa faca reduceri. Drept urmare asta e si rasplata - topic de sters pe jos cu Albinuta "romaneste" cu pretentii englezesti.

    Si aia cu "n-am niciun interes" eu pur si simplu nu o cred. Daca nu exista interes, nu exista nici topicul.

    PS: poate au trimis emailuri si mai demult dar le-ai ignorat/sters. Mai stii?
     
  2. bujalarab

    bujalarab Member

    Joined:
    Sep 7, 2011
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Hai Dane ca esti hilar cu atitudinea defensiva si felul in care pui problema in postul anterior.
    2. eroarea se referea la faptul ca probabil cei de la Albinuta au vrut ca acea promotie sa fie valabila incepand cu 9 Decembrie, dar exprimarea a fost pt toata luna Decembrie.
    1. dreptatea lui Valentin se refera la faptul ca, avand in vedere exprimarea din acel e-mail, ar fi fost mult mai elegant din partea unei companii sa solutioneze acest incident amiabil si elegant. As banui ca incidentul este izolat si nu este o practica curenta al Albinutei. Apoi daca ne uitam si la modul in care a fost abordat incidentul cu chestii de genul "nu se poate" si "cu seful nu e la birou" in mod constant as spune ca atentia fata de acest client a fost cam precara. "Seful", pentru ca prima persoana a spus ca ea nu poate face nimic, ar fi putut discuta elegant cu clientul si ar fi ajuns la un acord care s-ar fi putut finaliza cu returnare totala sau partiala a costului de transport.
    Timpul lung in care a primit un raspuns din partea celor de la Albinuta, abordarea de forum(in care oameni sunt implicati sub diferite forme) cam arata putin din metehnele comerciantior romani.
    Si cred ca Vali are tot dreptul de a-si exprima o nemultumire pentru un mod in care a fost tratat.
    Acum poate ca o fi una dintr-o 100, habar nu am. Cert este ca se poate intampla si nu trebuie sa gasim scuze companiei pe forum si sa-l "incriminam" pe om.
    Dan reciteste si tu cuvintele tale. Daca tu imi spui mie ca o companie care se respecta asa pune problema, dand vina pe client ca el a facut nu stiu ce si cum, atunci Albinuta are o mare problema. Citind cuvintele de mai sus gandul m-a dus imediat la un topic in care unii se aparau vehement ca sunt discreditati, fara a vrea sa recunoasca ca au fost si oameni care nu au fost multumiti de serviciile lor.
    Cu alte cuvinte daca suntem criticati automat exista o conspiratie, un interes ascuns. Dar sa presupunem ca asa e, crezi ca soluita ar fi sa tipi mai tare ca tu esti ala bun si ceilalti iti vor raul?
     
  3. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    Ma bucur ca sunt hilar si ca mcar te-am amuzat.
    Ce n-ai inteles probabil este ca omului i s-a raspuns prima data cand a sunat. Si i s-a raspuns si la email. Chiar el a spus. Ca nu intelege sau nu vrea sa inteleaga raspunsul, e altceva. Daca i s-a raspuns si i s-a dat acelasi raspuns inca din prima zi, unde e de fapt "incidentul"?

    El cauta neaparat sa identifice un vinovat. Ori cel care a trimis emailul "prea tarziu", ori supportul care i-a raspuns prea pe scurt, ori sefu' care nu raspunde. Vinovat pentru?


    Referitor la compania care se respecta, eu nu vorbesc in numele albinuta. Si nu-l acuz pe client, ci comentez ce spune Valentin. Si nu am spus ca exista o conspratie, astea sunt vorbele tale, nu ale mele.

    Valentin a spus asa:

    Si eu am raspuns ca fara un interes, topicul nu ar exista.
    Altfel Valentin nu intra pe forum sa-si dea cu parerea despre Tesco, ca sa intelegi ce inseamna sa n-ai niciun interes.
     
  4. TheXman

    TheXman Active Member

    Joined:
    May 11, 2011
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Teleorman
    Eu chiar nu inteleg de ce iti bati capul cu asa ceva Dan , omul e artagos , vrea sa vorbeasca cu sefu' si gata , indiferent ce o sa zica lumea el o sa continue sa intrebe de ce nu are albinuta sapca .
     
  5. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    Incerc sa-mi dau seama de ce pe capacele sticlelor de cola scrie "twist to open".
     
  6. bujalarab

    bujalarab Member

    Joined:
    Sep 7, 2011
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Cuvantul conspiratie l-am folosit eu in mod explicit, tu doar l-ai insinuat aici "Si aia cu "n-am niciun interes" eu pur si simplu nu o cred. Daca nu exista interes, nu exista nici topicul." si acum si aici "Altfel Valentin nu intra pe forum sa-si dea cu parerea despre Tesco, ca sa intelegi ce inseamna sa n-ai niciun interes.". Careva sa zica s-a trezit asa cineva de-o data sa faca un review negativ Albinutei din senin.
    Poate ar trebui sa va amintiti asa. Romanii nu prea se plang ei de fel ca asa sunt, dar daca cineva iese din tipar si are de gand sa comenteze, mai ales la adresa unui operator economic romanesc multa lume incepe sa-i dea la cap sa-l bage in rand, ca vezi de ce vrei tu sa fi mai cu mot.
    Iar apoi daca cumperi de la un magain care vinde produse romanesti nu ai face acel comentariu pe un site romanesc, care si promoveaza acel operator? Te-ai plange pe unul englezesc sau chinezesc unde respectivii utiliatori nu ar avea nici un interes visavis de ceva cu care nu sunt in contact?
    Iar cu vorbitul in numele Albinutei cam dificil de crezut atat timp cat baza de date a magazinului este facuta si prin intermediul forumului sau adresa de mail a forumului recomanda acest magazin, iar Albinutza se promoveaza si prein intermediul forumului.
    Sa nu fiu inteles gresit nu este nici un fel de problema ca se promoveaza asa, dar persoana/persoanele care sunt implicate in relatia romani-online/Albinutza ar trebui sa fie mai rezervate in modul de-a face comentarii.
    Interese exista, dar nu sunt asa de convins ca din partea lui Valentin.
     
  7. TheXman

    TheXman Active Member

    Joined:
    May 11, 2011
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Teleorman
    Eu cred ca Albinuta va pierde minim 30.000.000£ din valoarea actiunilor pe aceasta tema ...
     
  8. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    Iarasi intelegi gresit ce spun, asa ca repet: nu vorbesc in numele Albinuta. (indiferent de legaturile dintre ROMANi ONLiNE si Albinuta).

    Si ma bucur ca ai inteles de ce am afirmat ca exista un interes. Faptul ca tu inca vorbesti despre conspiratii e treaba ta, eu nu am afirmat si nici nu vorbesc despre asa ceva. Interesul poate fi pur personal, financiar, important e ca exista. N-am insinuat conspiratii, nu stiu sa scriu printre randuri.
     
  9. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    Multumesc de sfat. Dar daca ai empatiza si cu cealalta parte si ai intelege situatia, ai aprecia faptul ca sunt foarte rezervat avand in vedere "incidentul".
     
  10. bujalarab

    bujalarab Member

    Joined:
    Sep 7, 2011
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Care este partea cealalta pentru care sa empatizez? Ca Albinuta nu a fost clara in exprimare cand a trimis acel e-mail? Sau ca poate s-au gandit ca nu se va gasi cineva care sa solicite acea promotie pentru comenzi emise inaintea primirii mail-ului, strict pe baza modului in care a fost formulata? Iar apoi nu e cam ciudat ca faci o promotie in care specifici ca pe toata durata unei perioade si informatia este trimisa la o treime din timpul acelei perioade?

    Adica logica mea imi spune astfel ca atat timp cat am comandat in perioda mentionata in promotia operatorului si eu ar trebui sa beneficiez de ea.
    Inteleg erorile, dar faptul ca nu doresti sa o repari mi se pare mai important decat eroare in sine(In cazul de fata printr-o erata si cu returnarea transportului). Iar apoi Valentin nu a cerut sa primeasca produse gratuit ci doar sa beneficieze de gratuitatea transportului deoarece comanda a fost lansata in perioada mentionata.
    Valoare este infima, dar vorbim despre un principiu pana la urma.
    Sa nu crezi ca imediat cum am vazut ca cineva se plange de un operator economic gata am decis ca operatorul este de vina. Am citit tot ce a spus omul ala si pe baza acelor informatii m-am pus in pielea ambilor participanti si concluzia mea a fost urmatorea: ca Albinuta a fost cea care nu a fost clara in ceea ce dorea sa transmita, creand confuzie si asteptari.
    Iar aia cu interesele si conspiratiile cred ca trebuie sa fiu mai clar. Ma indoiesc ca exista vreo unul care sa caute sa prejudicieze sau cum ai zis tu "sa stearga pe jos"
    Omul si-a spus doar pasul bazat pe experienta lui la acel moment, desi termenul pe care l-a oferit Albinutei pana sa faca acest post mi se pare extrem de rezonabil. Adica interesul de a-si recupera banii e indrepatit, dar acest interes nu ar trebui mentionat in modul exprimat de tine.
    Deci aia cu scrisul printre randuri nu e valabila pentru ca sunt convins cand ai mentionat interes nu ai facut referire la interesul omul de a-si recupera banii, care este. repet, o suma infima, iar Albinutei nu i-ar fi fost vreo problema in a o amortiza mai ales in luna decembrie. Mai ales daca este cum sustii tu oricum ar fi vandut.
    Si fum fara foc nu iese.
     
  11. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    Omiti faptul ca promotia era conditionata de introducerea unui voucher. Pe care Valentin nu l-a introdus. Deci vrei sa beneficiezi de.. ce anume?

    Tu ai dat vreodata bani gratis cuiva? Cel mai probabil da. Pot sa te dau in judecat ca nu m-ai anutat si pe mine, ca banii aia imi trebuiau mine? Cam la asta se rezuma ce vrea Valentin.

    -----------
    Am si eu un magazin online si ma lovesc de astfel de probleme si de astfel de clienti destul de des. Stii cum fac unele persoane? Indiferent de nationalitate, iti dau cateva exemple.

    1. in perioadele promotiilor cumpara 2-3-tablete (sa zicem), pentru ca sunt ieftine si pentru ca nu sunt hotarati asupra modelului. dupa ce li se livreaza, le desfac, se joaca cu ele, isi aleg una si pe celelalte le trimit inapoi in termenul legal.
    2. in perioadele promotiilor, invariabil exista cineva care a comandat inainte un produs, il returneaza (in termenul legal) si il comanda din nou, la un pret ceva mai mic. Sa nu mai spunem de toate emailurile venite de la cei care "vor banii inapoi ca cum e mai ieftin".
    3. orice eroare de programare sau eroare umana este grav sanctionata de consumatori. De exmemplu un produs cu un pret gresit este comandat de sute, mii de persoane, iar cand nu li se livreaza ameninta cu datul in judecata si cu alte minuni. Pentru ca "li se cuvine" si pentru ca "cineva trebuie sa plateasca".
    4. comanda haine, le poarta o seara, le returneaza "in termenul legal" chiar si cu noroi pe ele, uneori mai rau. Pentru ca "li se cuvine".

    Acum, fiecare din cele de mai sus aduce daune magazinului si chiar si celorlalti clienti. In cazul 1 de exemplu, alti clienti nu pot cumpara produsele reduse pentru ca multe se duc la cei care au impresia ca "fenteaza sistemul. In cazul 4, magazinul prefera sa nu faca circ si trece respectivele marfuri la pierderi.

    Sa ma apuc sa injur clientii? Sa-i arat public, sa le dau numele, sa insist la nesfarsit ca sa ce? Sa ii sun si sa-i asigur ca nu vor mai putea cumpara de la niciun comercial online cu care am eu contact?

    De fiecare data, magazinul face eforturi sa livreze, sa raspunda solicitarilor, sa refaca stocurile, sa accepte retururile, sa anuleze documente etc. Stiu personal ce inseamna asta, ma lovesc, asa cum am spus, de lucrurile astea aproape zilnic. Sa empatizezi inseamna sa iti imaginezi ce munca este la mijloc si cum este rasplatita.

    Acum, fireste ca fiecare poate spune si interpreta ce vrea. Eu fac promotii si pun si termeni si conditii. 99% din oameni inteleg ce se intampla si profita de promotii. Raman, fireste, cei care nu pricep sau cauta sa dovedeasca si ei ceva in lumea asta. In cazul meu, la un magazind de haine, pe langa promotiile generale, am un grup de clienti carora le fac discount 20% din orice comanda (destul de multi) daca indeplinesc anumite conditii. Oferta nici macar nu este publica. Nu anunt toti clientii de aceste reduceri, nu fac email. Consideri ca as putea fi tras la raspundere moral ca nu informez toti clientii despre acest discount? Care clienti? Pe cine pot considera client, pe unul care viziteaza magazinul, pe unul care a comandat o data acum 5 ani, pe toti cei care stiu ca exist?

    Daca cineva nu indeplineste conditiile (similar cu cazul de fata) pentru discount, imi poate reprosa mie ca nu le indeplineste el? Ca nu am facut eu tot posibilul ca EL sa profite de ceva ce eu ofer desi nu sunt obligat sa fac nici legal nici moral?

    Deci discutia e mai complexa decat "a scris cineva in email un cuvant gresit deci EU trebuie sa primesc 7 lire".

    Toata povestea de mai sus a fost ca sa intelegi ca a empatiza nu inseamna ce ai zis tu. Si ca e usor sa stai in fotoliu si sa crezi ca ti se cuvin lucruri.
     
  12. TheXman

    TheXman Active Member

    Joined:
    May 11, 2011
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Teleorman
    Totuși de ce nu are Albinuța șapcă ?
     
  13. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    perfect adevarat, dar din pacate (pentru unii) cumparatorii sunt incurajati de unii retaileri sa practice astfel de lucruri.
    pe unele formulare de return / refund sunt optiuni gen Not what I expected samd

    pana la urma comertul online a cam distrus magazinele clasice, dar au si ele durerile de rigoare

    iar pe site-uri gen hotukdeals e plin de comentarii ale celor care au cumparat cu putin timp inainte si au ratat promotia.

    din pacate toate trucurile folosite de comercianti cu promotii samd isi gasesc raspunsul in incercarile clientilor de obtine maximul, chiar daca asta presupune returi si tot felul de alte activitati.
     
  14. bujalarab

    bujalarab Member

    Joined:
    Sep 7, 2011
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    La a 2 a fraza nu prea gasesc comparatie cu situatia actuala. Cred ca exista o delimitare clara intre comportamnetul/responsabilitatea unei entiati juridice si a unei persoane private. Adica daca facem comparatii de genul asta cred ca premisele lor sunt din start gresite. In fine.
    Visavis de a 2a parte inteleg si aspectele cu care se confrunta magazinele si mi-ar place mult sa vad o statistica(intarita de dovezi) referitoare la incidenta retururilor si achizitiei aceluiasi produs sau similar intr-o perioada de promotie.
    Sentimentul meu este ca ponderea celor care fac retur in situatiile descrise de tine nu este semnificativ de mare in raport cu cei care nu fac. Dar ma pot insela.
    Si apoi faptul ca se intampla cele mentionate de tine cred ca are legatura cu sistemul actual de comert in care se doreste trafic si crestere cu orice pret, abuzandu-se in mod constant de promotii. Dar asta este o alta discutie :).
    Cu fidelizarea clientilor stabili sunt perfect de acord, tu iti faci criteriile de selectie, dar asta la fel nu se compara cu situatia de acum. Este dreptul tau a oferi acel discount cui vrei tu atat timp cat nu anunti public ca faci acel discount. Dar in situatia aceasta omul a fost instiintat de o promotie intr-o anumita perioada la care se incadra. Repet nu prezinta profesionalism daca anunti existenta unei promotii dupa inceperea periodei ei. In cazul de fata se intelege ca se aplica tuturor celor care au comandat in acea perioada.
    Cu empatia spun asa. Am lucrat 7 in in retail in Romania si am constatat ca daca tratezi clientul corect( il instiintezi de la inceput despre toate implicatiile, ii aduci la cunostinta din timp de existenta unor promotii, daca faci erori in informare respecti ceea ce ai spus initial etc) te va trata corect atat ca cumparator constant cat si ca unul neregulat, iar numarul celor ca vor vrea sa dovedeasca ceva este mic, neglijabil.
    La fel si in Marea Britanie am fost expus relatiei cu clientii si, la fel, am abordat acelasi mod de a pune problema. Daca am constat ca s-a facut o eroare la vreun pret l-am informat pe client la momentul achitarii serviciului. Daca a vrut sa accepte greseala facuta(si multi au acceptat) foarte bine daca nu, am acceptat pretul afisat ramanand ca eu sa ma "razboiesc" cu cel care a gresit si nu cu clientul. Clientul nu are nici o vina in erorile de exprimare ale unei entitati juridice.
     
  15. TheXman

    TheXman Active Member

    Joined:
    May 11, 2011
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Teleorman
    Dar totuși clientul nu are nici o vină ? Mie personal mi se pare aberant să ai pretenția la o promoție la trei zile după ce ai făcut comanda și asta doar pentru simplu fapt că magazinul a uitat să scrie ,,oferta este valabilă începând de azi,, .
     
  16. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    @bujalarab - cateva mentiuni:
    - vorbim de comertul online, nu de retail in general. Aici poti avea sute de pagini cu instructiuni, nu le citeste nimeni.
    - fidelizarea era exemplul pentru o promotie activa. Pe unii clienti ii anunt ca exista DUPA ce au cumparat cel putin o data. Si nimeni nu mi-a cerut vreodata discount pe ce a cumparat anterior, dimpotriva, toti se bucura.
    - situatiile descrise sunt mai dese decat pare la prima vedere. Statistici nu o sa ai, sunt treburi interne, nu da nimeni raportul pe asa ceva. Ne spunem intre noi daca e cazul, ne plangem. Si situatiile descrise de mine sunt expuse forte delicat. Am colegi care au primit hainele inapoi murdare de... nu mai zic.

    Nici macar nu a fost asa in cazul de fata. Valentin spune si intoarce vorbele cum vrea. Daca citesti emailul de raspuns de la support, se spune ca promotia era activa de cand a fost trimis emailul.

    Si chiar daca, sa presupunem prin absurd ca promotia ar fi fost activa din ianuarie pana in decembrie, magazinul alege caile de informare asupra promotiei. Ideea ca ar trebui ca magazinul sa se asigure ca toti "clientii" primesc materiale informative inainte sa inceapa o promotie este o idee ciudata si chiar periculoasa. Pentru ca nu putem defini "clientii". Si atunci magazinul ar avea, teoretic, obligatia sa informeze pe cine?
     
  17. bujalarab

    bujalarab Member

    Joined:
    Sep 7, 2011
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Citim acelasi posturi? Ca nu mi se pare ca Valentin rastalmaceste acele cuvinte. Pe la mijlocul postlui face referire la continutul e-mailului care spune in engleza cam asa: pentru comenzi mai mari de 40 de lire throughout December" adica negru pe alb de-a lungul lunii decembrie. Ca comerciantul a gasit scuza cu se aplica de la anuntarea promotie asta nu e valabila atat timp cat au scris cu totul altceva in email, iar beneficiarul acelei comenzi nu vrea sa accepte, pe buna dreptate, acea explicatie.
    Si magazinele online sunt incluse tot in categoria generala de retail.
    Chiar daca este retail clasic sau online tendita este ca obligatiile si drepturile ambelor parti implicate sa fie aceleasi in ambele tipuri de retail, prin lege sau practica de bun simt.
    Cred ca asta este si politica europeana de a aduce la acelasi nivel ambele tipuri de comert.
    Cand m-am referit la statistici ideea a fost ca mi-ar place sa am acces la ele pentru a-mi satisface o curiozitate personala, dar nu ca le-am solicitat cuiva. Si chestii de genul ca sunt mai dese decat par la prima vedere sunt cam subiective pentru ca de multe ori ne concetram mai mult asupra aspectelor negative decat a imaginii de ansamblu.
    Oricum stim ca un comerciant cauta sa minimalizeze pierderile, iar cei romani daca s-ar putea sa fie 0 cu orice cost ar fi cei mai fericiti.
    Informarea s-a facut prin mijloc electronic, care nu implica un transport fizic care sa presupunem ca ar fi putut cauza intarzieri la transmiterea informatiei. Cand o companie trimite mail-uri promotionale unei baze de date de e-mailuri cu siguranta recipientii sunt potentiali clienti(deci deja definiti) chiar daca cumpara constant sau cand si cand de la acea companie.
    Eu voi ramane la parerea ca cei de la Albinuta trebuiau sa judece mai mult continutul acelui e-mail inaite de a-i da drumul.
    Oricum cert este ca pare un caz izolat, care printr-o altfel de abordare se putea solutiona mult mai elgant pentru amble parti.
    Vorba lui Xman sunt convins ca s-au pierdut £30.000.000 din valoarea de piata a Albinutei dupa comentariul negativ al lui Valentin.
     
  18. Dan

    Dan Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 9, 2011
    Messages:
    3,709
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Cluj
    Home Page:
    De ce omiti de fiecare data faptul ca in email era specificat clar un cod promotional care trebuie introdus pentru a putea beneficia de promotie?
     
  19. TheXman

    TheXman Active Member

    Joined:
    May 11, 2011
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Teleorman
    Pentru ca nu vrea si albinuta tot nu are basca .
     
  20. bujalarab

    bujalarab Member

    Joined:
    Sep 7, 2011
    Messages:
    108
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Pentru ca o gasesc irelevanta atat timp cat perioada de valabilitate a promotiei deja incepuse, iar benficiarul nu avea cum sa-l introduca pentru ca nu fusese informat in timp util.
    Cred mai mult ca Valentin, ca majoritatea clientilor in general, ar fi introdus acel cod daca l-ar fi avut intimp util.
    Apoi poate nu pricep inca ceva, care era rostul acelui cod emis de Albinuta pentru Albinuta? Deobicei acel coduri se folosesc cand o companie ofera cadouri/discounturi pt produsele/serviciile diferite de ale sale si apartin altei companii sau cand o companie vrea sa fidelizeze anumiti clienti pentru produsele/serviciile proprii.
     

Share This Page