Traduceri Autorizate Londra - Romani in UK
Contabilitate - Tax Return - CIS - Romani in UK

BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

City of London, City of Westminster, Kensington and Chelsea, Hammersmith and Fulham, Wandsworth, Lambeth, Southwark, Tower Hamlets, Hackney, Islington, Camden, Brent, Ealing, Hounslow, Richmond upon Thames, Kingston upon Thames, Merton, Sutton, Croydon, Bromley, Lewisham, Greenwich, Bexley, Havering, Barking and Dagenham, Redbridge, Newham, Waltham Forest, Haringey, Enfield, Barnet, Harrow, Hillingdon
47 posts • Page 1 of 21, 2

BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby prodehar » Aug 20th, '11, 14:36

Am incercat sa fac rezervarea pe internet, imi dadea pretul, introduceam datele dar la final se bloca, asa ca i-am sunat. Mi-au spus ca au o problema cu systemul si ca trebue sa fac rezervarea prin telefon, dar trebuie sa platesc pe deasupra o taxa de rezervare. OK, am acceptat pentru ca doream sa vin in Ro din UK cu toata familia. Mi-au luat banii, au facut rezervarea, si nu am verificat imediat emailul, dar cand l-am verificat am vazut ca au pus data de intoarcere in loc de 5 August 2011, pe 5 Octombrie 2011. Tragedie. Au inceput telefoanele, reclamatiile, nimeni nu este interesat. Mi-au spus ca au inregistrarea conversatiei dar nu mi-o pot da din motive de confidentialitate. Ce Minciuna. Cum se poate asa ceva cand eu am fost implicat in conversatia aceea? Am facut plangere la protectia consumatorilor, din satucul unde este inregistrata firma. Cred ca toti sunt pe o mana, caci mi-au dat un raspuns incompetent si neprofesional, spunandu-mi ca am spus de mai mutle ori ca lucrurile stau asa cum a spus BlueAir, dar nu mi-a dat nici un detaliu specific. Sunt convins ca nu am facut greseala cu data de intoarcere, pentru ca sotia mea era cu mine in camera, deaceea ei nu vor sa imi dea inregistrarea. Cand am venit in tara, am mers la birourile de la Baneasa, Bacau, Iasi si in final la Call Centre la Bucuresti. Nici nu au vrut sa discute cu mine si uite asa am pierdut £400 caci a trebuit sa imi cumpar bilete cu o alta companie de zbor. Oare sa fie adevarat zvonul care se aude ca intra in faliment si nu le mai pasa? Imi este mila de cei ce si-au cumparat bilete cu ei si nu vor mai putea zbura pentru ca ei au declarat faliment. In fine, sfatul meu. Evita cu orice pret Avioanele de pe timpul lui Aurel Vlaicu, Serviciul Dezgustator si Hotia la drumul mare.
prodehar
Calfa
Calfa
 
Posts: 4
Joined: Aug 20th, '11, 15:27

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby dodorescu » Aug 20th, '11, 14:46

nu e prima data ca o firma da tepe pe unde poate
in ajunul falimentului
deoarece nu mai poate sa ii traga nimeni la raspundere dupa ce sa desfintat firma ?
(cred)
:)
dar chiar daca nu ar da faliment
ai sanse mici sa ti se faca dreptate
dodorescu
 

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 20th, '11, 18:38

poti sa incerci sa le scrii pe twitter http://twitter.com/#!/BlueAirWeb , sau direct lui Sheriff Ussama (il gasesti pe linkedin). din cate stiu serviciul de call center nu mai este la ei, au facut outsourcing, asa ca evident cei de acolo nu vor.
poti sa ii reclami si la anpc http://anpc.ro/anpc/index.php - sunt in pta charles de gaulle, chiar la gura de metrou.

eventual faci o reclamatie scrisa in care spui ca vei face o plangere penala pt inselaciune - atunci cred ca vor discuta altfel cu tine. kestia cu datele e o mare problema pt toti agentii de turism, evident ca nu vor sa recunoasca si nu vor sa-ti puna la discpozitie copia inreg.
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 20th, '11, 18:41

serviciul de call center e oferit de euroanswer
http://www.ziarulactiv.ro/utile/info-ut ... all-center

si altzii au avut pb cu avioanele
http://www.evz.ro/detalii/stiri/mi-au-f ... 26298.html
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir (nu) intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 26th, '11, 08:38

un articol interesant din ZF
http://www.zf.ro/companii/cum-a-pierdut ... za-8654963

Singura constantă din grupul lui Iordache a rămas compania Blue Air, care şi-a majorat cu aproape 10% cifra de afaceri, la 692 mil. lei (164 mil. euro).

deci as zice ca nu intra in faliment, poate zboara mai incet :)
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir (nu) intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Lancelot » Aug 26th, '11, 08:58

Sincer nu ma mir. Blue Air a intrat pe piata low cost dar fara sa adopte business model-ul low cost, cel pe care se bazeaza EasyJet si altii... Cam o treime din costurile unei linii aeriene se duc pe combustibil. Si atunci sa ai avioane noi este foarte important. Varsta medie a avioanelor din flota EasyJet este de sub 3 ani, pe cand Blue Air avea avioane vechi de peste 20 de ani.

In plus papitoiul ala de patron nu a facut Blue Air ca si o afacere. El este un protejat al puterii, face afaceri in stil romanesc nu in stil capalist.
Lancelot
Nobil
Nobil
 
Posts: 626
Joined: May 14th, '11, 15:39

Re: BlueAir (nu) intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby crescent » Aug 26th, '11, 11:04

O chestie la fel de frustranta mi s-a intamplat si mie incercand sa schimb numele unei rezervari. Cand am incercat sa fac asta la termeni si conditii nu era stipulat nimic de genul iar asta mi s-a confirmat ulterior de customer services cum ca - clauza apare doar pe bilet ! Ok merg la bilet (asta se intampla in Martie pe 20 anul asta) care zice ca incepand din 28 Martie (anul nu era specificat) schimbarea numelui va contine si eventual diferenta de tariff. Ok zic sunt in timp. Ca atunci cand ii sun sa-mi zica ah pai nu e din Martie anul asta dar nici nu stim de cand e clauza. Ok cer sa vorbesc cu un superior la care pur si simplu incepe sa mi se tipe cum adica la ce am nevoie de superior ??!! Ok zic, dar o autoritate unde sa fac o sesizare, si mi se inchide telefonul in nas dupa o injuratura de mama focului ! Dupa care a urmat un sir de sesizari asemanatoare celor relatate de Prodehar.

De curand vad ca au mai schimbat usor paragraful cu pricina. Va relatez de pe bilet inconsistenta acestui fact. Deci prima data zic ca taxa e doar de £40 dupa care mai la urma ca e de fapt e £40 dar si o posibila diferenta intre pretul initial si cel de la data schimbarii. Pai fratica suntem la piata cum adica POSIBILA diferenta, pai ori e ori nu e, cu cine negociem ?? In textul din romana spun EVENTUALA diferenta.


The tax for changing the travel date or route (allowed only for destinations in the same country) is 40 EUR/travel segment plus a possible difference between the initial tariff and the tariff available on the requested date. The tax for changing the name is 40 EUR/segment for the changes made online on our website.
Dupa care apare un text destul de inconsistent si nerelevant iar la urma : Any name change, made through any distribution channel (website, Reservation and Customer service, airport or other points of sale) l includes the possible difference between the initial tariff and the tariff available on the requested date.
crescent
Librar
Librar
 
Posts: 107
Joined: Jan 28th, '09, 15:13

Re: BlueAir (nu) intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 26th, '11, 17:35

inceputurile sunt grele... cam toti au inceput cam la fel, cu niste avioane inchiriate.
http://en.wikipedia.org/wiki/EasyJet
The airline was established in 1995 as part of the EasyGroup conglomerate. It was launched by Greek-Cypriot businessman Stelios Haji-Ioannou with two wet leased Boeing 737–200 aircraft, initially operating two routes: London Luton to Glasgow and Edinburgh. In April 1996, the first wholly owned aircraft was delivered to Easyjet, enabling its first international route, to Amsterdam. Until October 1997, the aircraft were operated by GB Airways, and subsequently by Air Foyle as EasyJet had not yet received its Air Operator's Certificate.[12]

si mai interesant pentru noi romanii este insa ryanair!
http://www.ryanair.com/en/about
1987
Ryanair acquires its first jet aircraft by leasing three BAC1-11 aircraft from the Romanian state airline, Tarom. The aircraft arrive on a full wet lease with Tarom providing all the pilots and engineers to enable Ryanair to operate the aircraft. With the arrival of these jet aircraft Ryanair increases its network with 15 scheduled routes from Dublin to Liverpool, Manchester, Glasgow and Cardiff, and opens up new routes from Luton to Cork, Shannon, Galway, Waterford and Knock in the West of Ireland.

restul e istorie... inspiratie si multe altele!


Lancelot wrote:Sincer nu ma mir. Blue Air a intrat pe piata low cost dar fara sa adopte business model-ul low cost, cel pe care se bazeaza EasyJet si altii... Cam o treime din costurile unei linii aeriene se duc pe combustibil. Si atunci sa ai avioane noi este foarte important. Varsta medie a avioanelor din flota EasyJet este de sub 3 ani, pe cand Blue Air avea avioane vechi de peste 20 de ani.

In plus papitoiul ala de patron nu a facut Blue Air ca si o afacere. El este un protejat al puterii, face afaceri in stil romanesc nu in stil capalist.
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Mutu » Aug 27th, '11, 03:58

Imi pate rau sa aud cate mai patimesc unii dintre compatriotii nostri, insa la cate nenorociri se-ntampla in lumea asta, pierderea unor sume de bani la "Caritas-ul" biletelor de avion reprezinta doar sume de bani.
Vorba aia romaneasca:
"Noi facem banii, nu ei pe noi."
Sa fim sanatosi si mai ales sa evitam a zbura cu aeronavele de la BlueAir, care se pare ca sunt de-o seama cu bunicele noastre.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Image
User avatar
Mutu
Contributor
Contributor
 
Posts: 2091
Joined: Nov 24th, '09, 18:35

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby lovelysmile » Aug 27th, '11, 05:16

asa este, bine ca mai avem la dispozitie si alte firme cu preturi mult mai acceptabile
There is something always to love, and if you have not learned this, it means you have not learned anything.
User avatar
lovelysmile
Erudit
Erudit
 
Posts: 275
Joined: Nov 29th, '10, 16:08
Location: Porthmadog-Wales

Re: Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Mutu » Aug 27th, '11, 05:22

lovelysmile wrote:asa este, bine ca mai avem la dispozitie si alte firme cu preturi mult mai acceptabile

Pretul, ca pretul, dar scrisul ala marunt da toate bataile de cap si gaurile din contul bancar.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Image
User avatar
Mutu
Contributor
Contributor
 
Posts: 2091
Joined: Nov 24th, '09, 18:35

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby lovelysmile » Aug 27th, '11, 05:26

asta este nu putem schimba noi politica lor trebuie doar sa fim f atenti
There is something always to love, and if you have not learned this, it means you have not learned anything.
User avatar
lovelysmile
Erudit
Erudit
 
Posts: 275
Joined: Nov 29th, '10, 16:08
Location: Porthmadog-Wales

Re: BlueAir (nu) intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Lancelot » Aug 27th, '11, 06:39

sapanta wrote:inceputurile sunt grele... cam toti au inceput cam la fel, cu niste avioane inchiriate.


Nu trebuie sa ai avioane in proprietate... toate avioanele se cumpara pe leasing din cauza costurilor. Ideea este ca, exact precum o masina, un avion consuma mai putin combustibil decat vechi de unul de 20 de ani. Si de aici si costurile lor au fost mari. Iar low cost-ul nu mai este low-cost. Pai in 2007 am cumparat trei bilete la EasyJet de la Luton la Dortmund si inapoi cu doar doua saptamani inante de zbor pentru doar £90. Asa ceva nu mai este posibil astazi.

Am vrut odata sa cumpar de la Blue Air. Erau la inceput si cand am vrut sa fac plata am vazut ca pagina web nu era securizata (adica https in loc de http) si am renuntat. Le-am trimis un email si stii ce mi-au spus? Sa le trimit detaliile mele de card prin email si o sa le proceseze tranzactia singuri!!! De atunci nu am avut niciodata incredere in ei.

Ideea BlueAir a fost de laudat si la un moment dat pareau sa se extinda, dar aici a fost greseala lor fatala pentru ca s-au extins de niste rute fara cerere... au cazut in aceeasi capcana precum multe firme romanesti (ca si Paneuro, si parca a fost acum recent o retea de magazine de electrice / electronice care a dat faliment)... extinderea rapida fara o fundatie solida.

Nu vreau sa par rau si nesimtit, dar acum au an chiar am avut de facut un studiu despre un success si un insuccess pe acelasi segment de piata si am ales Easy Jet si Blue Air.

Cauta pe Google pagini despre Blue Air si ai sa te crucesti de ce vei gasi pe acolo.
Lancelot
Nobil
Nobil
 
Posts: 626
Joined: May 14th, '11, 15:39

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 27th, '11, 09:49

lovelysmile wrote:asa este, bine ca mai avem la dispozitie si alte firme cu preturi mult mai acceptabile


si care ar fi acele firme?

avem 2 low cost - Blue si Wizz si 2 de linie - BA si Tarom.

La un bilet one way pt 10 sept Londra Buc am avea:
Blue Air - 69.59 £ (fara taxe rez, bagaj, plata cu card)
Wizz - 67.99 GBP (fara taxe rez, bagaj, plata cu card)

BA - £99 (toate taxele incluse)
Tarom - €182.07 (toate taxele incluse)

Deci exceptand Tarom care iese din schema ca e cel mai scump, restul sunt in jur de £100 overall.
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby albea » Aug 27th, '11, 10:48

sapanta wrote:avem 2 low cost - Blue si Wizz si 2 de linie - BA si Tarom.

La un bilet one way pt 10 sept Londra Buc am avea:
Blue Air - 69.59 £ (fara taxe rez, bagaj, plata cu card)
Wizz - 67.99 GBP (fara taxe rez, bagaj, plata cu card)

BA - £99 (toate taxele incluse)
Tarom - €182.07 (toate taxele incluse)

Deci exceptand Tarom care iese din schema ca e cel mai scump, restul sunt in jur de £100 overall.

Daca tineti cont cat costa drumul de la/pana la Luton, alegerea este extrem de simpla: unica si cea mai viabila solutie a fost este si va ramane BA. Pacat ca este valabil numai pentru Bucuresti>
User avatar
albea
Contributor
Contributor
 
Posts: 3945
Joined: Jan 28th, '09, 15:13
Location: London

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby glissando » Aug 27th, '11, 14:34

Plus ca daca alegi BA sau Tarom si mergi in Bucuresti aterizezi pe Otopeni nu pe refugiul ala de tramvai numit Baneasa unde poti sa mori sufocat in camera in care astepti bagajele... Low-cost-urile catre Bucuresti (nu stiu de alte orase) sunt tzeapa, tzeapa, tzeapa. Eu am fost de 2 ori cu Wizz Air si am zis ca nu ma mai duc cu low-cost, mai bine strang din dintzi si dau la curse de linie ceva mai mult (si, iata, nu mult mai mult) dar am confortul asigurat.
User avatar
glissando
Mentor
Mentor
 
Posts: 913
Joined: Jun 9th, '09, 21:40

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 27th, '11, 21:28

putintica rabdare cum ar zice unii...
http://www.anna.aero/2011/08/25/blue-ai ... bucharest/

oricum asteptam analiza de trafic pt 2011! http://www.anna.aero/2010/09/08/romania ... al-market/

Romania’s Blue Air to build new low-cost airport in Bucharest

The low-cost carrier Blue Air may struggle with the intense competition in the Romanian market, but its parent company, which is in the construction business, wants to improve the conditions for low-cost carriers in the country capital Bucharest by constructing a new airport.

With the impending closure of Bucharest Baneasa Airport for commercial services, the Romanian low-cost airline Blue Air is going to have a new low-cost airport built as an alternative to full-service Bucharest Otopeni. As a subsidiary of a construction company, the airline is in a fortunate position. Blue Air’s parent also owns the management company of the airline’s secondary base airport in Bacau in the northeast of Romania.

The new airport, which will be built in Adunatii-Copaceni – by a major road only 20 kilometres south of central Bucharest, will be the first to be constructed in Romania in 20 years as well as the country’s first private airport. The airport is intended to accommodate aircraft up to the size of the A320 family and 737s. Architects and design companies are currently submitting initial proposals and the ambition is that the airport will be open and ready for traffic in less than two years from now.
An initial idea of what the new Bucharest low-cost airport could look like, but with all design proposals not yet submitted, this is likely to change.

An initial idea of what the new Bucharest low-cost airport could look like, but with all design proposals not yet submitted, this is likely to change.
Airline shifts capacity to Bacau

Since anna.aero’s last analysis of Blue Air a year ago, the airline has continued to undergo major network changes. Its current total seat capacity is almost half of that of August last year. However, the airline has notably grown by 25% in the same period at its secondary base in Bacau where it now operates 10 international routes compared with 17 at Bucharest Baneasa.
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby albea » Aug 27th, '11, 22:59

[quote="sapanta"]putintica rabdare cum ar zice unii...
http://www.anna.aero/2011/08/25/blue-ai ... bucharest/

oricum asteptam analiza de trafic pt 2011! http://www.anna.aero/2010/09/08/romania ... al-market/
Hai sa fim seriosi! Ei nu sunt cu ratele la leasing la zi si ne toarna noua gogosi cu aeroporturi noi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
albea
Contributor
Contributor
 
Posts: 3945
Joined: Jan 28th, '09, 15:13
Location: London

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby lovelysmile » Aug 27th, '11, 23:09

la Wizz si la BA ma refeream ca altele nu cred ca se pot numi low cost

iar ca bule air sa faca aeroport -nu-ma-uit- ce poate sa iasa
There is something always to love, and if you have not learned this, it means you have not learned anything.
User avatar
lovelysmile
Erudit
Erudit
 
Posts: 275
Joined: Nov 29th, '10, 16:08
Location: Porthmadog-Wales

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby prodehar » Aug 29th, '11, 10:29

Hai sa spunem ca e adevarat (desi dupa multele minciuni pe care le spun imi este greu sa cred) ca vor sa construiasca aeroport, BlueAir construieste aeroport cu banii furati de la clienti? Cat o sa tina treaba asta? Mai mult, si daca construiesc aeroport, il vor administra tot asa in mod 'ciobanesc'?? BlueAir mai pentru a supravietui mai intai au nevoie de educatie, trebuie sa stie caci clientii dicteaza daca compania va functiona sau nu. Dar cu comportamentul acesta nu este de mirare ca BlueAir a intrat in faliment...
prodehar
Calfa
Calfa
 
Posts: 4
Joined: Aug 20th, '11, 15:27

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Lancelot » Aug 29th, '11, 11:12

sapanta wrote:Romania’s Blue Air to build new low-cost airport in Bucharest



Imi place cum suna... "low-cost airport". De termenul asta chiar ca nu am mai auzit -ras2-

De mega planuri am tot auzit in Romania post decembrista... Funar dorea metrou la Cluj, Dragomir (ala de la liga de fotbal) isi anunta candidatura la primarie in Bucuresti prin intentia de a costrui bulevarde subterane, etc., etc... Daca s-ar face macar 0.1% din ceea ce tot vorbeste pe acolo ar fi tare bine...
Lancelot
Nobil
Nobil
 
Posts: 626
Joined: May 14th, '11, 15:39

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 29th, '11, 15:09

da, suna cam ciudat "low cost airport", mai ales cand ma gandesc la luton unded tre platesti sa lasi pe cineva cu masina, sa iei un carutz, sa cumperi pungi pt gel / lichide.

toate astea sunt gratis la un aeroport normal, chiar mai orientat spre low cost - gatwick
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby TMihai » Aug 29th, '11, 15:34

La luton in prima ora de parcare e gratuita. :)
TMihai
Caligraf
Caligraf
 
Posts: 74
Joined: Jun 7th, '11, 11:23

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby dromaderu » Aug 29th, '11, 16:39

TMihai wrote:La luton in prima ora de parcare e gratuita. :)




-ras2- -ras2- -ras2- -nu-ma-uit- -plans2-


Prietene, fara suparare,

pe care Luton ai parcat tu, cu prima ora free?
Si pentru pick-up, ala de 20 de minute, dai 1 £

O jumatate de ora ,la short stay, este 4.20sau 4.30,

apoi, ora (prima) ajunge la 7.20£

Astea sunt info de acu 12 zile , nu stiu, poate s'o fi schimbat ceva intre timp dar, indoim'as!
User avatar
dromaderu
Contributor
Contributor
 
Posts: 5355
Joined: Nov 16th, '10, 19:27

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Lancelot » Aug 29th, '11, 19:32

sapanta wrote:toate astea sunt gratis la un aeroport normal, chiar mai orientat spre low cost - gatwick


Da, dar la Gatwick nu ai unde sa stai jos pana nu treci de filtre...

TMihai & Dromaderu... prima jumatate de ora e gratis in parcarea de dinainte de pod pe dreapta cum mergi spre aeroport. A fost o ora, acum e 30 minute. Faza urata e ca daca depasesti si un minut platesti tarif de o zi, £17.00...

De la parcarea aia ei autobuzul (gratis) sau chiar mergi pe jos. Eu am preferat sa merg pe jos decat sa astept autobuzul.
Lancelot
Nobil
Nobil
 
Posts: 626
Joined: May 14th, '11, 15:39

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 29th, '11, 19:43

TMihai wrote:La luton in prima ora de parcare e gratuita. :)


a fost... la mid term... acum e doar juma de ora.
in care nu ai timp sa te duci si sa te intorci cu cineva de la terminal.

Prices

If you do not wish to pre-book your parking and simply turn up and pay the following prices apply from 5th August 2011.

Up to 30 mins £ FREE
Up to 1 hour £4.80
Up to 2 hours £ 7.50
Up to 3 hours £ 10.00
Up to 6 hours £14.00
Up to 24 hours £18.80

Each additional day or part there of will be charged at £18.80 per day

Credit card payments will be charged at £1.95. There are no charges for using a Debit card.

Free Pick Up, Free Drop Off, Free 30 Minutes Parking, Free Bus Transfer to Terminal

The Mid Term Car Park also offers facilities for passenger drop off, pick up or free parking for 30 minutes.

Take a ticket on entry to the car park.

Take the free shuttle bus to the terminal which departs every 10 minutes from a sheltered stop and takes two minutes*.

Present ticket at exit barrier on departure. If stay is under 30 minutes there is no charge.

*At peak times the transfer may take longer
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Lancelot » Aug 29th, '11, 19:48

Las' ca face ala de la Blue Air aeroport la Adunatii Copaceni si toata lumea va fi luata cu Maybach-ul de la Arcul de Triumf ... -ras4-
Lancelot
Nobil
Nobil
 
Posts: 626
Joined: May 14th, '11, 15:39

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 29th, '11, 19:57

ca bine graiesti... la otopeni nu se poate ajunge cu ceva gen tren/metrou inca... cum va fi accesul la Ad Copaceni?

stiu cei de la romstrade care il vor construi... "fratii" blue air
http://www.ziare.com/stiri/drumuri/dn5- ... ei-1083488
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby Amalia1 » Aug 29th, '11, 20:11

Preluat din Curierul National
Anul 16, nr. 6014. Marţi, 21 Iunie 2011



DHL cere din nou insolvenţa Blue Air
Eveniment - Afrodita Cicovschi / afrodita.cicovschi@curierulnational.ro
(citeste alte articole de acelasi autor »)

DHL Internaţional România SRL este unul dintre creditorii care au obţinut insolvenţa companiei în toamna anului recut
Curtea de Apel Bucureşti a admis însă recursul formulat de compania aeriană, astfel încât, nerecuperându-şi datoria, DHL a iniţiat un nou proces
În momentul de faţă, pe rolul Tribunalului Bucureşti se află 19 astfel de procese

Unul dintre creditorii care ceruseră insolvenţa Blue Air, DHL Internaţional România SRL, s-a adresat din nou Tribunalului Bucureşti cerându-şi drepturile, nemulţumit de decizia Curţii de Apel de a admite recursul Blue Air faţă de intrarea sa în insolvenţă. Procesul a fost înregistrat vineri sub numărul 48623/3/2011, primul termen fiind stabilit pentru data de 25 octombrie 2011.
Începând cu luna septembrie 2009 şi până în prezent, pe rolul Tribunalului Bucureşti au fost înregistrat nu mai puţin de 23 de procese în care diferite companii au cerut insolvenţa companiei aeriene, dintre care 19 sunt încă pe rol.
Printre creditorii care au chemat în instanţă Blue Air se numără şi Carpatair SA, dosar în care Tribunalul Bucureşti a dispus, la data de 29 septembrie 2010, intrarea în insolvenţă a Blue Air, desemnând administrator judiciar provizoriu societatea Assistance Insolv SPRL.
La 17 martie 2011, Carpatair înregistrează pe rolul Tribunalului Bucureşti un alt dosar în care cere insolvenţa Blue Air, cerere respinsă ca urmare a admiterii de către Curtea de Apel Bucureşti a recursului formulat de Blue Air împotriva sentinţei de intrare în insolvenţă.
În urma acestui recurs, instanţa Tribunalului Bucureşti a luat act de renunţarea la judecarea cererilor de declaraţie de creanţă formulate de 30 de creditori intervenienţi, precum şi cererea de intervenţie în interes propriu formulată de SC DHL Internaţional România SRL.

Are sau nu datorii Blue Air?

În luna martie a anului trecut, Carpatair ceruse insolvenţa Blue Air, în contul unei datorii în valoare de 30.000 de euro, ca urmare a închirierii unei aeronave SAAB 2000 către Blue Air, în septembrie 2009.
"La câteva zile după ce am depus dosarul de insolvenţă, Blue Air ne-a achitat datoria şi noi le-am dat hârtie că am primit banii. Dar după acest lucru ei nu s-au dus, probabil, la tribunal să închidă dosarul. Diligenţele pentru închiderea dosarului erau treaba lor", declara atunci Paula Ardelean, vicepreşedinte al Carpatair.
Anul trecut, în cadrul procesului de restructurare Blue Air a renunţat la cinci din cele 11 avioane pe care le opera şi la 300 din cei 800 de angajaţi. "Am returnat cel de-al cincilea avion pe 15 septembrie şi am rămas doar cu şase, iar capacitatea de transport a scăzut cu 40%", susţine, la 17 octombrie 2011, Gheorghe Răcaru, directorul de strategie şi dezvoltare al grupului din care face parte operatorul low-cost, pe data de 17 octombrie.

Lista creditorilor care au cerut insolvenţa Blue Air la Tribunalul Bucureşti

SC Service Excellence Solutions SRL - conexat la dosar 13886/3/2010,
Regia Autonomă Aeroportul Internaţional George Enescu Bacău
SC Regional Air Services SRL - termen 13 septembrie 2011
Complex Hotelier Decebal SA - termen 31 octombrie 2011
SC Zenith Media SRL şi SC GM&T Internaţional 2000 SRL - termen 22 iunie
Continental Hotels - conexat la dosarul nr. 48159/3/2010),
SC 2Bmedia General Executive SRL - conexat la dosarul nr. 48159/3/2010
SC Aripi Online SRL - termen 22 iunie
SC Q'NET International SRL - termen 22 iunie
SC Poligrafia Codex SRL prin lichidator Sierra Quadrant - termen 22 iunie
SC Hell Advertising SRL - termen 3 noiembrie 2011
Vega Aviation Limited şi Air Partner Havacilik ve Tasimacilik LTD STI - Air Partner Turkey - termen 9 decembrie 2011
SC Eurojet Romania SRL - termen 9 ianuarie 2012
SC Aeromed Clinic SRL - termen 7 februarie 2012
PDM Corporate Fashion Verwaltungs Limited la SC EOS-KSI Romania SRL - termen 22 iunie
SC Carpatair SA (în două procese),
Euroatlantic Airways - Transportes Aereos SA
R.A. Aeroportul Internaţional Sibiu - termen 16 august 2011
User avatar
Amalia1
Cetitor
Cetitor
 
Posts: 1
Joined: Aug 29th, '11, 13:23

Re: BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Postby sapanta » Aug 29th, '11, 21:23

interesant articolul... mai ales ca asteptam sa si urmareasca dna/dra afrodita (cred ca scrie sub pseudonim)

revenim
http://portal.just.ro/InstantaDosar.asp ... AwNDIzNTk3

Solutie: Dosar nr. 48623/3/2011 Înch Ia act de renunţarea la judecata. Cu recurs în termen de 15 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 16.08.2011. Preşedinte,

foarte interesant ce se intampla de fapt - blocajul financiar.

cautand dupa blue air o sa vedem ca si ei dau in judecata agentiile de turism, in timp ce sunt dati in judecata de angajatii dati afara si de alte firme la care intarzie cu plata. unul dintre efectele crizei - nu mai e cash pe piata, platile sunt intarziate, samd

pt cei car vor sa studieze mai multe dosare -nu-ma-uit-
http://portal.just.ro/InstantaDosareLis ... stitutie=3

evident ca asta da prost la imaginea companiei, dar e greu...
User avatar
sapanta
Talmaci
Talmaci
 
Posts: 2076
Joined: May 16th, '11, 22:06

Next

47 posts • Page 1 of 21, 2


Who is online

Registered users: Bing [Bot], Google [Bot], Google Feedfetcher, Lili@Lili, wassy_40, Yahoo [Bot]