Traduceri Autorizate Londra - Romani in UK
Contabilitate - Tax Return - CIS - Romani in UK

Viza America

Ce servicii ti-ar putea face viata mai usoara in UK
18 posts • Page 1 of 1

Viza America

Postby andyxson » Oct 31st, '12, 13:39

O intrebare pentru cine este informat: lucrez ca Self Employed pentru o companie de engineering in UK, care au nevoie sa ma trimita periodic in delegatie in USA pentru instalatia masinilor ce le producem.
Stie cineva care este calea cea mai rapida pentru a obtine viza prin ambasada americana la Londra, cat de greu/usor va fi la interviu nefiind eu angajat direct al firmei? Ar fi mai usor de obtinut o viza de tip turistic sau business?
Trebuie sa fac mai intai aplicatia online sau interviul?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
andyxson
Haiduc
Haiduc

Re: Viza America

Postby bogdan84 » Oct 31st, '12, 14:42

Aplicatia online se face mai intai, apoi se plateste taxa de interviu si se face programarea.
Ce vrei tu suna a business visa B1. Eu sunt tot un fel de self employed, am un ltd, si am aplicat pentru business visa in calitate de director al propriei companii pentru a ma duce la o conferinta. Nu am implicat in nici un fel compania client si mi-au dat viza pe 10 ani. La interviu nu mi s-a cerut nici un document in afara de pasaport si a durat cam 2 minute.

Daca tot au nevoie de tine acolo nu poti sa-i convingi sa te sponsorizese pt H1B?
bogdan84
Senior
Senior

Postby catad » Oct 31st, '12, 15:55

este mai greu decat crezi sa obtii o H1B. au nevoie de o caruta de acte si apoi tb sa aplice pt viza in perioada de aplicare la inceput de aprilie a fiecarui an. vizele de munca sunt capped la 60k/an. primul venit primul servit. sa-i faca transfer intracompanie cu o viza L1 daca se poate. este cel mai simplu si apoi dupa 1 an sa-i faca sponsorizare pt H1B si green card in acelasi timp. nu mai au nevoie de aprobare de la dept muncii cu un labour certificate.
catad
Lord
Lord

Postby andyxson » Oct 31st, '12, 16:22