Sâmbătă, Martie 13, 2010
Radio ROMANi ONLiNE UK
HSE's campaign to improve safety for Romanian workers in the construction industry in London
Bun venit, Vizitator
Vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.    Aţi uitat parola?

Al doilea refuz NINO...
(1 vizualizează) (1) Vizitator
Du-mă josPagina: 12
Topic: Al doilea refuz NINO...
ioanac
Gramatic
graphgraph
Utilizator absent Apăsaţi aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Al doilea refuz NINO... acum 3 luni, 3 săptămâni  
Buna tuturor,

Revin cu refuzul al doilea pe care l-am primit azi de la NINO aplicand ca dependent fara blue card.
Gata, ma dau batuta, sunt epuizata nervos si nu mai vreau sa explic si sa ma explic nimanui.
Sunt studenta de la 1 Octombrie la Birkbeck College, part time. De asemenea, lucrez de 1 an full time ca receptionera.
Cei de la munca m-au angajat dupa ce le-am explicat treaba cu lipsa restrictiilor mele pe piata muncii si dupa ce le-am dat legea si o copie dupa ceritificatul de casatorie.
Acum, au inceput sa imi ceara NINO, aparent cei de la Head Office-ul companiei intreaba de el.
Intrucat am fost refuzata a doua oara ca dependent si am nevoie de acel NINO trebuie sa fac ceva si nu stiu exact ce.
Sa aplic din nou pentru NINO ca student?
Sa aplic ca self-employed?
Am vorbit cu o contabila care mi-a trantit in fata: "asteapta-te sa fii data afara" si "prostia ta a fost sa aplici ca employed", asadar mi-a spus ca o sa fiu refuzata daca aplic acum pentru blue card pentru ca au copii acum dupa payslipul meu, sunt in baza lor de date si ca nu are rost.
Sunt deruatata. Tot ce vreau este sa obtin cat mai repede NINO si as dori ca cineva sa-mi sugereze cea mai simpla varianta in circumstantele in care ma aflu acum.
Nu vreau sa raman fara loc de munca si nu vreau sa cred ca munca mea la momentul de fata este ilegala, desi se pare ca toata lumea vrea sa ma convinga de asta, singurul lucru care este aparent de partea mea fiind guidance-ul pe care cei de la Home Office nu il recunosc.